joi, 31 ianuarie 2013

Accident FATAL! VEZI AICI CE INSEAMNA ASTA pentru Joni


In seara de joi, in urma cu o saptamana a avut loc un accident ORIBIL. IMAGINILE SUNT HORROR, ATENTIE NU DATI CLICK DACA AVETI PROBLEME CU INIMA SAU DACA SUNTETI MINORI CA NU AU VOIE MINORII AICI PE SAIT DECAT CU ACORDUL PARINTILOR, EU V-AM AVERTIZAT. URMEAZA IMAGINILE SOCANTE CU CEEA CE S-A INTAMPLAT IN LOCUL IN CARE S-A INTAMPLAT SI CARE REZULTA DIN CELE INTAMPLATE. UITATI CRIMA ORIBILA ACCIDENT:




Printr-o gluma oribila a sortii, maestrul Joni s-a asezat accidental pe ochelarii sai. Dupa ce a blestemat toti mortii care exista dar si mortii care nu exista, a avut asta de declarat:
"E o tragedie tragica, am pierdut mult in seara asta, dar si putin. Voi invata din ce am trait si ochelarii ii voi plange dar voi si trece mai departe pentru ca Joni n-ar fi "bo$$ da bo$$ da bo$$" daca nu ar continua. M-a luat jalea ca prin surprindere asa ca am scris si o poezie in cinstea onoarei la ochelarii mei. Suna cam asa:


Ochelarii meeeei, ochelarii meeei
A murit in chin vai da eeei.
Joni stramb s-a asezat
Ochelarii a cedat.
A costat multi dolarei
Si mi-e dor da banii mei.

Ochelarii meeei, ochelarii meeei
S-a rupt in doi, saracii da ei.
Cate tipe am agatat
Acu totu' s-a terminat.
O, prin cate am trecut
Am privit si am fu*ut.


Ochelarii mei, Ochelarii meeei
Am altii noi, da' nu-i ca ei.
La gunoi i-am aruncat 
Viata suge, ce cacat.
Dar io talent inca mai am
Iou, gagici, here i come.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu