luni, 27 mai 2013

Joni feat. Tăntzuk: Pisi Pisi

Versuri:

Joni:
Pisi, pisi cea mai rea
Vreau să fii gagica mea
Pisicuța torcătoare
Dușmanii te văd și moare
Pisicuțo pis pis pis
Ești gagica cea de vis
Ești pisica cea cu moț
Te-am furat că io sunt hoț

Tăntzuk:
Motănel, măi motănel
Ești drăguț dar n-ai tupeu
Eu vreau unu adorabil
Nu ca tine, un pișabil.
Am nevoie de-un capabil
Nu de unu rușinabil.
Ca bărbat ești execrabil
Și cu stilu'€™ basinabil.

Pisi pisi, pisicuțo
Pisi pisi, pisicuțo
Pisi pisi, pisicuțo

Joni:
Pisi, pisi ce te vreau
Când tu vii și zici că miau
Pisicuțo haladita
Ești gagica dinamită
Pisi, Pisi ai tupeu
Îmi faci poftă de jeleu
Pisicuțo ești stilată
De dușmance invidiată

Tăntzuk:
Motănel, ce mă alinți
Cu shaorma între dinți
Ai talent, dar n-ai lovele
Nu ești bun d-arfele mele
Am nevoie de blănițe
Și-un bmw cu multe fițe
Dar tu n-ai nici de-un cotor
Nici nu ești atrăgător

Pisi pisi, pisicuțo
Pisi pisi, pisicuțo
Pisi pisi, pisicuțo

Joni:
Pisicuțo cea mai bunăăăăăăăă
Am o inima nebunăăăăăăă
Pentru tine aș fumaaaaaaaa
Cloroform in narghileaaaa

Joni:
Pisi, pisi fă ești proastă
Ai stricat iubirea noastră
Cât de mult io te iubeam
Sentimente numa am
Ce ți-am dat la bani și haur  
Și-ai fugit din nou de taur
Pisicuțo, tacă-ți fleanca
Că te duc la Bălăceanca


Față de ce am filmat până acum, acest videoclip a fost filmat foarte pe fugă și nu o zic ca pe o scuză, că-mi place ce a ieșit, dar vreau să folosesc această ocazie pentru a-mi băga ceva în ea de vreme. Două zile am filmat și în ambele am fost fugăriți de furtună, am stat în frig, am filmat și în ploaie puțin, așa că dacă mai vine câte un deștept și zice că facem chestia asta "doar de fun", cred că-i plesnesc una peste ceafă. E fun dar nu e ușor, mai ales pentru că noi, față de mulți youtuberi români populari, ne facem melodiile și muzicuța din filme de la 0, nu facem două glume ieftine și punem o melodie populară.  

Sperăm să vă placă video-ul și hai fuguța, share la toți prietenii, că dacă nu, plecăm în străinătate, cântăm manele la metrou și ne îmbogățim fără voi.  

Bonus Screenshot: 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu