miercuri, 26 decembrie 2012

Minunea Crăciunului


Băi ce plictiseală! Ah, pardon, unde-mi sunt manierele. Crăciun fericit la toată lumea, să vă crească părul pe față, mai ales dacă sunteți fete. Să va crească și sânii, mai ales dacă sunteți bărbați! Cum ați petrecut? Eu am stat și am mâncat mâncare ceva mai bună decât de obicei și m-am plictisit.  

Daaa, plictiseală mare și la mine, și în lume. Peste tot! Nu lucrează aproape nimeni și nu se întâmplă nimic interesant. E atât de mare plictiseala că antena3.ro a ajuns să publice numărul de copii nou născuți de la maternitățile din țară. Evident, toți minuni ale Crăciunului, procreați special, probabil(speculez și eu), ca să se nască pe 25 decembrie. În ceea ce privește restul copiilor născuți în zile normale, păi, nimic, sunt doar niște ordinari, nu contează.

Dacă nu vă plac știrile despre nou născuți, avem ceva mult mai interesant pe realitatea.net. Un articol despre destrăbălarea tinerilor din cluburi cu ocazia Crăciunului, care au vrut ca de data asta  să spargă tiparele și stereotipurile și s-au hotărât...păi să facă ce fac de obicei oamenii în club, să bea și să dea din buci. Să nu credeți că am ceva cu săracii bogați, pardon bogații săraci, eh hai că nu sunt ei bogați toți. săracii săraci, ca să fiu corect cu toată lumea. N-am nimic cu ei, dar știre pentru asta? Cred că s-au prins ăștia de la realitatea că tot ce vreau în viață e să citesc despre alții cum se distrează. Of, plictiseală, dar hai că mă salvează stirileprotv.ro! 

Și ca să vezi, senzaționalismul de pe stirileprotv.ro nu dă greș nici de Crăciun. Ce se face, oameni buni, de Crăciun? Dacă ați răspuns: "Se dă din buci în club" sau "Se fac copii", GREȘIT! Varianta corectă e "Jaf armat". Un hoț a prădat o bancă din sectorul 1, pe data de 24 cu ajutorul unei cagule și a unui pistol. Pff, dar asta e deja veche, de luni și nu adaugă nici o informație nouă. Nu, trebuie să mergem mai adânc! 

Ajuns pe evz.ro, mă uit în jur și ce văd "ELEVE obligate la orgii SEXUALE sub indrumarea profesoarei de FRANCEZA". Băi ce naiba? Știrea asta e prea hardcore și pentru mine, nu mă bag, că e prea dimineață și am plâns deja de 3 ori pe ziua de azi, poate mai încolo. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu