joi, 20 decembrie 2012

Apocalipsa oamenilor proști

Of, ce m-am săturat de mass media globală care tot trâmbițează în sus și în jos cu apocalipsa. Nu se mai plictisesc oare oamenii de profeții făcute de primitivi din civilizații de mult dispărute care au fost asimilate sau distruse? Profeții care au fost făcute pe vremea când oamenii încă se ștergeau la fund cu frunze și mureau de diaree. A, stai că încă se moare de diaree, scuze, păi atunci pe vremea când încă mai citea lumea ziare și se uita la TV. Of, ce vremuri...întunecate!

Pe evz.ro am găsit un articol despre doi români care s-au retras în munți și se pregătesc de apocalipsă. Oare ce au mâncat ăștia stricat de i-a luat pe fond neurologic, ia să vedem. Din articol aflăm că cei doi, până de curând ocupau funcții de directori la niște companii mari. Poate e de la stres. Au întâlnit atâția idioți prin firmele în care lucrau că au cedat nervos și acum sunt convinși că vine sfârșitul și că nu poate să mai susțină planeta atâția idioți. În orice caz,  mi se pare surprinzător că e vorba de  oameni care au avut funcții înalte și care au primit o educație universitară. Mai departe în articol aflăm că au cumpărat conserve din Germania ca să le ajungă vreo doi ani pe timpul apocalipsei. E clar! Mâncarea! Sigur era stricată. Cine știe ce vacă, despărțită de vreun cioban german cu inima frântă că devine ilegală zoofilia în Germania, au nimerit ăștia prin conserve.  Dar nu, nu e nici asta. 

Ah, și acum partea bună. Știți ce era defapt, oameni buni? Nici stres, nici mâncare stricată, nici umanitatea care se duce de râpă, era Ramtha, oameni buni! RAMTHA! Cine naiba e Ramtha vă întrebați?  Ramtha e un zeu și ăștia doi, iluminați, fac parte din școala de iluminare a lui Ramtha. Pfoaaaaaaaaai, simt cum iese aerul din mine ca dintr-un balon, dar înainte să-mi înțep plămânii cu un ac, să vă mai zic de Ramtha, o ființă de 36000 de ani a cărui spirit este canalizat printr-un profet american cu numele J. Z. Knight. Foarte interesant și foarte plauzibil, sunt convins. Ah, dar ce știu eu, nimic. Așa că mă duc să canalizez și eu ceva prin Roxy la wc, ne vedem mai încolo. 

Sursa: evz.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu