joi, 13 iunie 2013

Am fost invadaţi de fluturi din Africa din cauza homosexualilor


Pentru că ieri am fost absent, vă pun şi câteva ştiri pe care le-am ratat, dar care sunt importante.


La naiba, au câştigat homosexualii! Ce urmează? Să tolerăm ţiganii şi ungurii şi să devenim o ţară Europeană avansată atât în mentalitate cât şi din punct de vedere tehnologic? Căcatul ăsta e absurd!  Noi aveam nevoie de o inchiziţie marca BOR, unde să ardem homosexualii pe rug. Chiar îmi pregătisem şi un slogan pentru asta: "The future îs nonexistant, the future îs BOR".


Iniţial au vrut să spună "Recunoscând animalele ca fiinţe simţitoare şi sensibile, care percep suferinţă fizică şi psihică, sunt interzise relele tratamente aplicate animalelor, definite potrivit legii." dar sună mult prea tolerant şi deja am fost toleranţi cu homosexualii. Aşa că am rămas doar cu "Sunt INTERZISE relele tratamente aplicate animalelor”. Simpatic, ce pot să zic, dar dacă nu fac şi legislaţie pentru a îi pedepsi pe cei care o fac, o să aibă aceeaşi valoare că graffiti-urile alea enervante de peste tot din Bucuresti, care zic "Roşia Montană e pământ românesc".


La fel de teoretic aş putea avea sex cu mă-ta ca să-ţi fac câţiva frăţiori, dar practic se va întâmpla doar în visele tale. Noi nici n-avem nave spaţiale avansate şi deja visăm la teleportări ca în Star Trek, mi se pare puţin absurd.  Deşi nu e deloc absurd ce se întâmpla şi mă bucur că o să apărem şi noi în ştirile străine cu altceva decât cerşetori şi Dracula.


O nuuu, 41, iubirea mea! NU TE DEVIA!  CINE E VINOVATUL? Cică jegosul ăla de metrou, că se lucrează pe Drumul Taberei şi nu sunt în stare ăia de la metrorex să acomodeze şi tramvaiul. Nenorociţii! Acum urmează să vedem dacă-l deviază pe bulevardul Timişoara sau pe Calea 13 Septembrie, deşi cel mai probabil pe bd. Timişoara.


Dacă nu exista show-ul ăla de rahat, nu ştiu cu ce aţi mai fi comparat orice situaţie care implică camere de supraveghere. Probabil aţi fi spus că e spionaj de la guvern la cât de prosti sunteţi. Dar nu ştiu de ce mă agit, e vorba de ştirile protv. Ăştia nici măcar nu se obosesc să-şi pună diacritice pe site.
În mare parte camerele de luat vederi se află în intersecţii şi monitorizează atât traficul cât şi pe cei care încalcă legea. Un lucru bun, nu? Da şi nu. Pe scurt, e un lucru bun atâta timp cât sunt folosite exclusiv în interesul populaţiei, dar cum la noi se abuzează de absolut orice, nu ştiu cât de fericit sunt de prezenţa lor în oraş. Dacă sunteţi paranoici, nu vă panicaţi, trebuie doar să vă mutaţi în sectorul 4 sau 5, unde nici un primar de sector nu s-a obosit până acum să pună măcar o camera de supraveghere.


Aolooooo! Aşa începe! Întâi vin fluturii şi după aia o să vină negrii,tot la fel, purtaţi de vânt. Nu aşa au venit şi ţiganii, atraşi de bogăţiile României?  Lăsând gluma la o parte, în afară de faptul că arată oribil, sunt inofensivi, nu muşcă, nu înţeapă. Acelaşi lucru se poate spune şi despre fluturi, ha! Cred că o iau mai uşor cu glumele de genul, că zic ăştia că vorbesc pe bune şi nu n-am nimic cu negrii, homosexualii sau ţiganii.  În schimb am ceva cu fluturii ăştia, sunt foarte câh şi o să ţip ca o fetiţă de 5 ani dacă prind vreodată unul în casă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu