vineri, 31 mai 2013

Teroriștii vor să atace România pentru că nu și-au găsit ungurii numele pe sticlele de Cola


Dezastru la Bacalaureatul olimpicilor 2013: Jumătate au picat examenul 

Din 209 candidați înscriși, au picat 105. Poate s-au emoționat și n-au auzit încă de efectele dezinhibatorii ale alcoolului. Ah, dar stai că sunt olimpici, nu au auzit de distracție. Probabil că mă înșel și printre ei se află și olimpicii de la chiulit, băut și sport. De ce sport? Păi, nu-ți trebuie cunoștințe avansate de matematică ca să dai din picioare și din mâini. Acum, întrebarea rămâne, dacă au picat jumătate din olimpici, câți o să pice din "ordinari". Aoleu doamne, nu vreu a mă gândi!  O lobotomie îmi este necesară căci realitatea e mult prea tălâmbă.  Dar copii, nu vă alarmați, nu e vina voastră, e eșecul sistemului de învățământ, acum doar vă luăm gâtul, nu vă mai zbateți atâta, vă credeți găini, ce aveți? 

Mama bebelușului găsit în tomberon a fost descoperită 

Bingo! Bingo! Bingo! Domnișoara în vârstă de 21 de ani, și-a recunoscut fapta și în prezent este cercetată pentru punerea în pericol a unei persoane în neputința de a se îngriji. 
Ceva îmi spune că o să facă măcar câțiva ani de închisoare și sper că va servi drept exemplu către alte deștepte care nu iau în serios metodele contraceptive sau le e frică să recunoască că sunt însărcinate și nu fac avort.  Fetelor, dacă bărbatul e prost și nu are prezervativ, nu e ok, mai bine îi refuzați avansurile decât să aruncați un bebeluș în tomberon peste 9 luni. Nu cred că tipa care a făcut treaba asta se simte foarte bine acum, e foarte traumatic, mai mult pentru ea decât pentru copil. Ăla mic e bine mersi și nu o să-și aducă aminte ce s-a întâmplat, ea va trebui să trăiască cu povara toată viață. Bineînțeles, asta nu-i scuză deloc comportamentul și nu merită nici foarte multă simpatie. Ce încerc să transmit e să nu lăsați circumstanțele să vă conducă viața. Mereu aveți de ales. 

De ce s-au supărat maghiarii din România pe Coca Cola 

Ia ghiciți de ce? Păi de unde să ia Balint sau Boglarka sticlă de cola cu numele lor? Ce-i asta Coca Cola? Aveți ceva cu ungurii de vă prefaceți că nu există? Vreți să spuneți că nu ați făcut sticle prin America de Nord cu Shaniqua și Jamal? Nu cred eu baliverne dastea!  
Către unguri, ce să zic, știu că nu puteați să luați sticle de împărțit cu o tipă sexy sau un tip sexy că nu așa vă cheamă, dar Coca Cola a declarat că a băgat și numele Atilla, de ce nu luați toți o cola de împărțit cu Atilla că și așa semănați între voi. Aaaah, am fost atât de naționalist că mi-a apărut o gaură în piept...nu mai pot să tast...trebuie ...112..aj 

Ministerul Muncii modifică legea zilierilor: copiii ar putea lucra de la 15 ani 

În sfârșit, trimitem minorii la muncă. De când aștept acest moment, acum îmi pot deschide o fabrică de iPhoane și să-i bag pe ăștia mici la muncă pe salarii infime! Ah, dar stai că-mi trebuie avizul părinților, nu-i nimic, o sarma pe mocca și se bat între ei ca să o prindă și să-mi dea copiii  pentru ea.  
Serios vorbind, e un lucru bun, acum poate își găsesc și minorii ceva de făcut fără să aibă probleme. Sunt multe țări în care minorii au dreptul la muncă și îi ajută să se mai responsabilizeze și să fie pregătiți de viața ce urmează, că oricum, în ritmul în care picăm bacul, vom avea un flux foarte mare de vânzători, măcar să știe meserie dinainte. 

Avertisment SRI: România ținta teroriștilor 

Credeam că nu există lucru mai stupid decât să omori oameni și să te sinucizi pentru religie, dar trebuie să recunosc, a face treaba asta în România e mult mai stupid. Dragi teroriști, nu știu ce vreți de la noi, dar în afară de sarmale și shaorma, nu avem multe pe aici de aruncat în aer, nu ne pasă de voi, nu avem tangențe și nici opinii puternice anti-islam. Un atac terorist asupra României ar fi la fel de tâmpit ca unii oameni care prostesteaza împotriva unei băuturi răcoritoare pentru că nu scrie numele lor pe ea.  
Către SRI, nu am decât un singur lucru să vă spun :DE CE ÎMI ASCULTAȚI TELEFONUL, AUD ECOU ÎN TELEFON, ȘTIU CĂ VREȚI SĂ MĂ BĂGAȚI LA ZDUP, E O ȚARĂ LIBERĂ, NU AVEȚI DREPTUL! SUNT UN CETĂȚEAN AL ȚĂRII ȘI AM VOTAT CU BĂSESCU, OK N-AM VOTAT CU BĂSESCU DAR DACĂ ÎMI MAI ASCULTAȚI TELEFONUL VOI VORBI DOAR PRIN BĂȘINI DE ACUM ÎNCOLO ȘI SĂ ȘTIȚI CĂ MĂNÂNC FOARTE MULTĂ SHAORMA! OK, PA! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu