vineri, 8 februarie 2013

Trucurile malefice, ale hypermarketurilor, care-ți controlează mintea

Lume, lume, găsim lista super adevărată cu trucuri făcute de hypermarketuri, supermarketuri și alte magazine mici și mari pe realitatea.net. Evident, ăștia fiindcă vor să-ți ia banii, te truchează. Astfel banii îți dispar din portofel și se duc în casele lor de marcat. O, dar stați să vedeți, ce trucuri complicate au magazinele astea: 


1. Coșurile de cumpărături au fost mărite, încă din anii 1983. 
HOCUS POCUS TARAM TRANC! Dar cum le-au mărit? Au tras de ele, le-au adăugat un compartiment secret sau ce? Mie mi se par destul de mici coșurile de supermarket, de aceea, când am ocazia iau mereu un cărucior mare, unde-mi pot pune și hainele sau sacoșele sau ce mai am la mine. Nu văd unde-i trucul, probabil că a existat o cerere pentru coșuri mai mari în perioada respectivă ori s-au plâns foarte mult oamenii, deși mai mici decât sunt deja, nu cred că ai ce face cu ele, decât poate să iei un produs sau două pe care poți foarte ușor să le cari în brațe. 



2. Raioanele cu flori și de patiserie sunt puse la intrare pentru a atrage clientul cu un miros plăcut. 
Da, la toate supermarketurile e așa, în afară de Cora, Carrefour, Kaufland, Real, Mega Image și altele. 



3. Produsele de bază sunt așezate în spatele magazinului ca să avem ocazia să privim toate rafturile înainte de a ajunge la produsul dorit. 
 E valabil la toate supermarketurile care n-au decât o intrare, probabil, că dacă intri pe la mijlocul supermarketului, ajungi la alimentele de bază imediat. Nu că ar dura prea mult să parcurgi supermarketul oricum. Acum depinde, dacă te-ai dus să o lălăi și să te plimbi printre produse, sigur mai pui ceva în coș, altfel, nu prea văd cum, decât dacă ai impulsul să cumperi orice porcărie vezi, caz în care ai o problemă și nu te truchează nimeni decât propria-ți minte. 
  


4. Raioanele sunt așezate în linie dreaptă și trebuie să parcurgi tot raionul ca să ajungi la capătul celălalt. 
Hmm, oare unde am mai văzut așa ceva, a da, la toate bibliotecile din lume? De ce oare, mă gândesc că are de-a face cu organizarea dar sigur sunt eu ignorant și e un truc! 


5. Produsele cheie sunt poziționate pe partea dreaptă a raionului deoarece s-a speculat că europenii conduc pe partea dreaptă a drumului și se crede că acesta e obiceiul lor și la cumpărături. 
Ah, ce poveste frumoasă. "S-a speculat" "se crede", cuvintele cele mai sigure din vocabularul oricărui om. Evident, Marea Britanie nu face parte din Europa că ei conduc pe partea stânga. 


6. Produsele pe care magazinul vrea să le cumperi sunt poziționate la nivelul ochilor. 
Ai naibii, ori iei ce mărci vor ei să cumperi, ori trebuie să întinzi brațul mai sus sau să te apleci. Nenorociții! Nu știu că am probleme la coloană și mi-e lene să întind mâna? Pfoai! 



7. Dulciurile, cerealele și jucăriile sunt poziționate la nivelul ochilor celor mici. 
Păi și? Cum e un truc? Faptul că au copiii drept țintă pentru vânzarea produselor respective? Mâine poimâine spuneți că e un truc faptul că ai nevoie de bani ca să te duci la supermarket, că de, te ademenesc cu alimente și obiecte interesante că să-ți bage mâna în portofel. 



8. Muzica relaxantă te face să stai mai mult la supermarket. 
Da, mai ales la Kaufland când aud "KAUFLAND, LUMEA TA E KAUFLAND"! Ultima dată când am fost acolo mi-am scos căștile din urechi, și am aruncat mp3 player-ul sub talpă, după care am început să dansez pe melodia lor dar nu pentru mult timp pentru că am alunecat pe spumele care-mi cădeau din gură, și am căzut. 



9. Vopseaua de pe magazine. 
 HAI BĂ! Dă-o dracu! Nici vopseaua nu o lăsați în pace? Mâine poimâine îmi spuneți că mă duc la cumpărături că-mi place culoarea și mirosul toaletelor din supermarket că spală ăia pe jos cu levănțică. 



10. Produsele din jurul casei de marcat. 
Sigur o să mă lase lefter ăștia cu gume și periuțe de dinți. 
  
Trucurile astea sunt atât de penibile că aș putea să vomit și să zic "ta da!" și ar fi mai impresionant decât ce am citit. 


Sursa: realitatea.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu