miercuri, 13 februarie 2013

Adolescenții trimit sms-uri în somn


Am trăit să o aud și pe asta, ca pe multe altele. Trăim într-o eră a descoperirii, ceva nou în fiecare zi, o nouă planetă, o nouă specie de plante, o nouă boală sexuală, o nouă tâmpenie. Cea mai nouă tâmpenie vine astăzi de pe realitatea.net și vine în forma sms-urilor trimise în somn. 

Parcă mă mănâncă în fund, dar  trebuie să recunosc, mă macină curiozitatea, așa că voi întreba: CUM? 

În SUA, se pare că adolescenții suferă de o nouă formă de somnambulism, a nu se confunda cu somnambulangerism, care se manifestă atunci când ești bulangiu în somn și iei persoana de lângă tine la bătaie pentru că ești bulangiu, dar doar în somn. Noii adolescenți, care se pare că sunt mai speciali decât ăia vechi și nu o zic în sensul bun al cuvântului, trimit sms-uri sau răspund la sms-uri noaptea fără să vrea și nici că își aduc aminte a doua zi că au făcut-o. 

REALLY? REALLY AMERICA? Deja mi-i imaginez pe adolescenți cum își trimit mesaje cu tentă sexuală noaptea pe la 2 și dacă primesc răspuns negativ, deodată se prefac că sms-uiau în somn. O altă explicație plauzibilă ar fi să răspundă din greșeală, mai ales dacă dorm cu mobilul în pat, nu e foarte greu să atingi din greșeală telefonul chiar dacă are touch screen și să trimiți un sms. Si mai plauzibil, au răspuns, s-au culcat și din cauza oboselii au uitat complet.  

Sunt curios ce urmează, făcutul temelor în somn? Nu, sigur nu. Dacă am ajunge acolo ar fi un semn bun pentru umanitate și știm prea bine că suntem alergici la semne bune.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu