vineri, 11 ianuarie 2013

Cum să trimiți sms-uri de dragoste


Pe jurnalul.ro, găsim o colecție de invidiat cu sms-uri pentru iubit sau iubită, făcute special pentru oameni plini de imaginație și care adoră lucrurile unice și speciale. Că de, cum altfel să îi transmiți dragostea cuiva decât prin mesaje copiate de pe net pline de clișee oribile. O să va arăt doar câteva că n-am răbdare cu restul. O să înțelegeți de ce atunci când le vedeți: 

"Eu as spune ca dragostea meaaa e ca inima pentru tine draga mea si din suflet as vrea sa ramai numai a mea pana viermi ne vor papa te iubesc la infinit !"

Lăsând greșelile gramaticale la o parte, după ce i-ai promis că nu o să mai fie cu nici un alt bărbat până o mănâncă viermii, cum naiba să nu te iubească? E nașpa dacă găsești alta mai frumoasă că doar nu îți încalci promisiunea făcută prin sms. Și dacă n-ai răbdare să o găsească viermii pe cale naturală, poți cumpăra de la magazinele de pescuit dar nu lua în cantități prea mari că după e prea dubios, câte puțin de aici, câte puțin de colo. 

"Atingerile tale suave sunt asemeni atingerii unei picaturi de roua pe petala unui trandafir in flacara iubirii. Iubesc ,iubesc,iubesc,……e totusi omenesc

Astea sunt eufemisme pentru lucrurile pe care le faceți în pat, nu? Pentru cei care nu-și dau seama vă traduc eu:  
"Fă, când mă atingi cu limba pe creștetul ... simt că vine, vine vine, gata!" 


"Sunt o secunda pe care a uitat-o viata la marginea timpului, toate ma lovesc si toate imi provoaca frica. Mi-e dor, dor de tine, atat de dor incat am inceput sa mor chiar daca inima mea mai bate, inca. "

Nimic nu spune te iubesc mai mult decât evidențierea vulnerabilității tale pentru partenerul de viață. Problema e că dacă te obișnuiești să fii prea vulnerabil și i se ia de tine o să te simți ca și cum ți-a căzut o tonă de cărămizi în cap și nu vei știi ce să faci cu tine. Evident, dacă copiezi mesaje de pe net atunci probabil că nu o să-ți pese prea mult, caz în care n-ai de ce să te îngrijorezi, caută pe google cum ar trebui să te simți și copiază de acolo. 

"Vino, ramai langa mine, ramai o viata cu singuratatea unei secunde care te iubeste."

Stai un pic, ce? Adică îi urezi o viață mizerabilă alături de tine în care fiecare secundă se simte ca o eternitate. Chiar nu înțeleg, poate mă lămurește cineva mai deștept. 

"Daca cineva nu te iubeste asa cum vrei tu, asta nu inseamna ca nu te iubeste cu toata fiinta sa!"

Cu alte cuvinte "stai cu mine chiar dacă nu ești fericită, că eu sunt".  

"Fara dragoste suntem orfani de toate fara pasiune suntem ca o moara de vant spanzurata in vid! "

DA, DA! Și eu mă simt ca un ornitorinc clăbucit în lumina verde a ledului clandestin de pe vaporul interstelar al unei clanțe subatomice care a făcut o mamografie uterină, pentru că te iubesc! 

"Dragostea este ca un edifiuciu iar piatra care sta la temelia acestuia este iubirea si fiecare zi care trece este inca o caramida pusa la temelia lui. Dar dintr-o singura greseala poate dintr-o vorba spusa in vant edificiul ce cu greu l-ai cladit se poate darama si atunci iti va lua poate mult timp ca sa reconstruiesti ceea ce ai daramat."

Ce dragoste șubredă, dacă la prima cărămidă se duce totul. 


"Sunt un politist si te arestez pt ca esti tu.E ilegal sa fii atat de frumoasa si sexy. Sentinta este inchisoare pe viata in inima mea . "

Deja îmi imaginez cocalarul care ar scrie așa  ceva,  cu poza la profilul de facebook în care e un canal de știri, fața lui și caption-ul "căutat pentru trafic de frumusețe".


Dacă vreți să le citiți și pe restul, le găsiți aici. Vă recomand un soundtrack cu bășini în timp ce le citiți pentru că se potrivește cel mai bine. Dacă n-aveți bășini, Dan Diaconescu e suficient. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu