luni, 10 decembrie 2012

Alegeri, Vreme Rea și Sfârșitul Lumii

Gata și cu alegerile, parcă îmi pare rău. Îmi va fi dor de mesajele electorale de prost gust și agramate. Acum ce ne-a rămas? Nu mai avem decât frigul. E, hai că vin și sărbătorile. Ce frumoase sunt sărbătorile. Liber de la muncă, petreceri, distracție, avem scuză să băgam în noi ca sparții. Dar cu alegerile? Cum e cu alegerile? Eee, cum să fie, e așa cum a fost mereu, pleacă un hoț, vine altul și încă un an votezi de-al dracu împotriva ăluia care te-a furat ca în următorii ani să te fure altul. Oare se va termina vreodată? Cred că da, ținând cont că în ultima vreme au început hoții să aibe boală unul pe celălalt. Nu se mai înțeleg, resursele din ce în ce mai puține, nu mai iese împărțeala. Nici măcar hienele nu se mai înțeleg atunci când mor de foame. Eh, nu mor ei încă de foame, mor alții pentru ei. Păcat de țară! Dar lasă că plecăm noi în străinătate, facem bănuți, mai trimitem și în țară, menținem noi economia cumva, până nu ne mai primesc nici ăia că mai au și ei guri de hrănit. Oricum nu contează, rămâne planeta fără resurse până atunci. Poate devenim canibali între timp, politicienii devin delicatese și se legalizează comerțul cu rinichi. Că veni vorba, cu cât se mai dă rinichiul? Mă gândeam și eu, poate îmi scot și eu de un microfon pentru cameră, ceva.  


Voi ce mai ziceți? Eh, oricum nu contează, eu mă pregătesc de sfârșitul lumii. Da, vine! Vine sigur! Nu mă întrebați de unde știu că știu sigur, din surse! Nu mă credeți? Bine, vă zic, vă zic, nu trebuie să insistați atâta. Păi, Becali în parlament, PPDD în parlament, semn clar că vine sfârșitul. Deși cred că sfârșitul va fi foarte selectiv și foarte opțional. Ce pot să zic, măcar n-a câștigat Dan Diaconescu alegerile, deși a fost destul de aproape, doamne ce mă sperie omul ăla. Și nu din cauza că ar fi impunător sau că ar da dovadă de vreo inteligență ieșită din comun, mă sperie pentru că după câte a făcut în văzul tuturor, există oameni care încă îl ascultă și-l consideră drept o salvare. E, uite că am învățat și un lucru din toată treaba asta. Atâta timp cât tu crezi ce îndrugi și susții aceleași baliverne indiferent de ce zice lumea, o să existe cineva care să-ți dea dreptate. Care e adevărul, nici nu mai contează. Nimic nu contează, ok, recunosc sunt cam cinic azi. Dau vina pe streptococul ăsta care mi s-a atașat de gât și nu mă mai lasă, sau, pardon, dau vina pe alegeri, sau nu, nu, dau vina pe vreme! În orice caz, cineva e devină și nu sunt eu ăla. Cred că aș avea un viitor strălucit în politică. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu