miercuri, 14 noiembrie 2012

Antena3 a descoperit capitalismul

Aplauze, aplauze! Antena3 a descoperit principiile din spatele capitalismului și a culturii consumeriste. Bravo Antena3! Bravo! Școala pentru copii "speciali" vă felicită! Deja îmi pare rău că am zis asta, îmi cer scuze școlii pentru copii "speciali" pentru că i-am asociat cu întârziații de la antena3.  

I-auziți lume, să se audă și în târg și pe centură!   


"Cum suntem PĂCĂLIŢI atunci când intrăm în hipermarketuri. Este o industrie de milioane de euro"


Ah, e unul din articolele "alea", deja mă doare capul, hai să vedem cum suntem păcăliți: 
"Cu toate că am făcut de acasă o listă cu produsele necesare, când ne vine rândul să plătim, ne trezim că am pus în coş multe produse la care nici nu ne gândisem, şi de care nu aveam atât de multă nevoie."

Stați un pic, acum dăm vina pe supermarket că suntem proști? Vreți să spuneți că dacă suntem impulsivi în alegeri și nu ne gândim mult la ele, defapt am fost păcăliți? Deja mi-o imaginez pe băbuța de 70 de ani care și-a cumpărat tampoane că erau la reducere și imediat după și-a dat seama că a fost păcălită de nenorociții de la supermarket care nu știu decât să-i fure banii și să-i dea în schimb câteva alimente. Că de, așa funcționează și furtul, mereu ți se dă ceva în schimb, câteodată alimente, altă dată un cuțit în burtă, variază de la caz la caz. 

Dar  de ce pățim asta: 
"Fie că vorbim de produse alimentare - de regulă, în spatele standurilor vedem cuptoare în care se face pâine sau prăjituri proaspete (al căror miros este irezistibil) - sau produse electrocasnice, care ne determină să ne facem calcule (putem să cumpărăm respectivul obiect în rate) - toate acestea ne deschid apetitul pentru cumpărături."

Băi, aveți dreptate! Eu zic să nu mai avem nimic de cumpărat în magazine decât pâine și ouă, că oricum restul e păcăleli de la hoții ăștia care vor să facă bani pe spinarea noastră. Și dacă tot facem așa, de ce naiba nu avem prețuri statice mereu, da-ți-le dracu de reduceri, cine nu-și permite decât la reducere să se ducă naibii! Parcă e prima zi de capitalism și antena3 e proaspăt scoasă din era comunismului și nu înțelege ce se întâmplă. Of Antena3, zici tu "gugu gaga" dar nu ești așa de drăguță. 

O dar nu se termină aici: "Mai mult, cele mai profitabile produse - NU şi cele mai sănătoase - sunt aşezate pe raft la nivelul privirii tale."

Adică vreți să insinuați că o afacere încearcă să facă profit? SĂ VI SE VEȘTEJEASCĂ PRAZUL ÎN GURĂ? PE BUNE? O ME GE!!!! Aproape că nu-mi vine să cred. Ce conspirații complicate fac ăștia la magazine. De-a dreptul incredibil. Cred că trec pe o dietă exclusivă de iarbă și frunze ca să nu mă mai păcălească ăștia.  

Sursa: Antena3.ro




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu