luni, 8 octombrie 2012

Mai mulți câini pe stradă



Din ciclul ideilor mai bune decât respiratul, un deputat PSD, al cărui nume nu-l găsesc nicăieri, a introdus în parlament un proiect de lege prin care se reduce numărul de animale de companie permise într-un apartament de la infinit la doi câini și două pisici. Un lucru asemănător îl vrea și pentru cei care locuiesc la curte unde nu acceptă mai mult de cinci animale de companie, dintre care maxim trei câini sau trei pisici. Vestea bună e că nu zice nimic de șoareci, șobolani, cârtițe, gândaci, acolo unde numărul permis este în continuare "fără număr".

Păi bine mă, deputilă, pot să-ți spun deputilă, nu? nu e prea personal, nu? Păi bine mă, deputilă! De ce discriminezi în halul ăsta? Ce ți-au făcut ție săracii câini, te-au mușcat câinii pe stradă și ai zis să-i dai afară din case pe restul ca să te răzbuni? Îmi pare rău să te dezamăgesc, dar dacă în case nu pot sta, se vor duce pe stradă, și dacă se duc pe stradă îmi bag toată...scuze, era să uit, cenzura, să nu uit de cenzură. Așa, ce ziceam, da, dacă se duc pe stradă avem mai mulți câini vagabonzi și ce-am rezolvat? Nu ești tu cumva activist PETA? Probabil și tu crezi că toate animalele trebuie eliberate în sălbăticie, pfff, alt iobag care nu înțelege conceptul de domesticire. Aș spune că mă mir, dar ar fi o minciună. În orice caz deputila, îmi bag morcovul în legea ta, bă, mânca-mi-ai leușteanul!


Sursa: Antena3.ro
Sursa imagine: OpiniaTimisoarei.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu