miercuri, 10 octombrie 2012

Jumătate din copiii din România sunt obezi



Încă o statistică scoasă din fund de către antena3.ro, fără surse, fără studii, nu avem nici măcar experți de data asta. Cred că au observat ei personal pe stradă sau în autobuz, la modul "lol bă, e cam grași copiii pe stradă azi, hai să scriem un articol despre asta." 

Conform Antena3.ro, copiii sunt obezi pentru că mănâncă chipsuri, ciocolată și sucuri. Huh, adică mănâncă același lucru pe care-l mâncăm și eu în urmă cu 5-6 ani la liceu? Wow, mă întreb cum de nu erau 50% dintre colegii mei obezi pe vremea aia. Aveam 2 shaormerii la colț, se înfruptau zilnic și tot se mențineau, ce naiba, erau toți bulimici? 

Tot Antena3.ro ne spune că le este interzis de către părinți să mănânce aceste lucruri dar ei se înfruptă oricum și își ascund mâncarea între cărți. Mmm, shaorma presată, ce gustos! de chipsuri presate nici nu mai zic.  Și cum adică le este interzis? Păi dacă le este interzis, de unde naiba au bani de ele? Să nu-mi spuneți că fac trafic cu țigări în curtea școlii. Cine a zis că nu te educă școala? Din câte văd te pregătește destul de bine pentru viața de penitenciar. 



Îmi place articolul, nu au pus nici măcar o vârstă pentru copii. E atât de vag că nu-ți dai seama dacă e vorba de copii de 7 ani sau de 17 ani și bineînțeles că evită problema principală complet, și anume, lipsa de sport. Normal că sunt obezi copiii, dacă nu mai fac sport deloc. Degeaba dăm vina pe chipsuri, energizante și shaorma (leave shaorma alone pls). Atâta timp cât ai noștri copii vegetează toată ziua, ba la școală, ba acasă pe net, o să se îngrașe. Și mi se pare normal să-și cumpere ce li se interzice dacă cu gura li se zice nu, dar cu mâna li se dau bani să-și cumpere ce vor. Principalul vinovat sunt chipsurile evident, și nu părinții. Hmm, trebuie să mergem mai adânc, mai bine dăm vină pe fabrica de ambalat chipsuri sau pe cartofi că există, eu zic să dăm vina pe planeta Pământ că are cartofi pe ea! 




Sursa: Antena3.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu