marți, 9 octombrie 2012

Eu ce rahat fac cu viața mea?

Când eram mici, timpul trecea așa de greu, lucru extrem de enervant când tot ce vrei e să crești mai repede. Fie că ne visam mici doctori, prinți, prințese, sau de ce nu, îmblânzitori de lei, viața de adult ni se părea ceva extraordinar. Să fim independenți, să putem face ce vrem, când vrem, fără a da explicații nimănui. Până la urmă, nu e nimic mai enervant decât să ne spună mama când să ne bem lăpticul sau cât să stăm pe internet, nu? 

Și, uite așa, așteptam, strângeam din dinți, ne tot amenințam părinții că o să vadă ei de ce suntem noi în stare, până când, visul nostru s-a îndeplinit. Am ajuns, în sfârșit, adulți, membrii de onoare ai societății. Dar, lucrurile nu sunt așa de simple precum ne imaginam. Viața de adult se dovedește a fi complicată și plină de responsabilități. De unde vine și întrebarea: odată ajunși la destinație, ce urmează? 

Pentru cei ca mine, care nu au reușit încă să găsească răspunsul, internetul ne dă o mână de ajutor prin site-ul : www.wtfshouldIdowithmylife.com.   

Într-o zi, plictisindu-mă la muncă (altceva ce aș putea face acolo?) am zis că trebuie să-l testez și eu. Dacă mi-am ratat adevărată menire și îmi pierd vremea aici făcând pe contabila? Și surpriză, surpriză, am aflat că ar trebui să lucrez pe un vas de croazieră. Nu știu cum vi se pare vouă, dar, având în vedere că am rău de mare, nu e tocmai o carieră indicată pentru mine. Salvarea, vine, însă, din partea butonului "hell no" (de menționat: poate crea dependență) la care putem apela până găsim ceva mai acceptabil. Hmm, sunt curioasă dacă "căsătorește-te cu un milionar” este una dintre posibilele opțiuni. Eh, poate după destule clickuri, vom descoperi și acest mister. 

Dar, distracția nu se termină aici. Pentru cei foarte indeciși și cu mult prea mult timp liber la dispoziție, există și site-ul: www.wtfshouldIdotoday.com 
Bazat pe același algoritm, acest site ne dă idei una mai trăznită decât alta pentru acele zile când nici pisica nu are chef să se ridice din pat. Ce ziceți? Să devin cea mai bogată persoană de pe Internet azi, să mă teleportez sau (vai, cu ce site drăguț avem de-a face) să zâmbesc la prima persoană pe care o văd? Vom vedea! Din fericire, nu ducem lipsă de opțiuni. De fonduri, cam da, dar, asta este cu totul altă problemă. 

Un comentariu: