luni, 15 octombrie 2012

Cel mai ineficient sinucigaș



Felix Baumgartner, primul om din lume care s-a aruncat de la 39000 de metri înălțime și a supraviețuit căderii, a depășit  bariera sunetului și a aterizat fără probleme. 

Când am citit 39000 de metri, mintea mea nu a realizat ce înseamnă 39000 de metri. Așa că am început să mă gândesc, un munte din România are în jur de 2000 de metri și sunt destul de înalți munții din România, nu? Dar sunt munți mai înalți.  Everestul are 8848 de metri, înalt da, dar l-au escaladat destui oameni. 10 000 de metri, înălțimea la care zboară avioanele din cursele internaționale. Îmi aduc aminte că nu se vede mare lucru de la înălțimea aia. Mai sus, stai un pic, se poate mai sus de atât? Bă, 39000 de metri!!! Ăsta a fost mai sus decât un stoner! 




Mă întreb, cum se trezește cineva într-o zi și-și spune "Azi am chef să sar din stratosferă, brb.". Eu când mă gândesc la asta, tot ce-mi vine în cap e "Lol, n-am ce face?" și cred că tocmai am aflat de ce nu o să se scrie povești despre mine. Totuși, trebuie să-mi imaginez, cum ar fi pentru mine experiența. O săritură din stratosferă nu e pentru oricine, e clar, ce e și mai clar e că nu deloc pentru mine. Probabil că m-aș fi împiedicat de aer în drum spre pământ (sunt în stare), sau aș fi uitat să-mi împachetez parașuta  sau aș fi uitat să-mi împachetez scutecul și aș fi avut un accident grav în drum spre pământ.  Bineînțeles că toate scenariile de mai sus nu sunt plauzibile pentru că aș fi leșinat cu mult timp înainte să ajung măcar în stratosferă.


Răspunsul la întrebarea "de ce?" vine chiar de la sponsorul acestui eveniment, care e, nimeni altul decât Red Bull. Probabil că Felix a vrut să vadă ce se întâmplă atunci când bea Red Bull la 39 000 de metri. Cred că se aștepta la aripi dar din păcate, acest mit a fost încă odată dovedit fals, căci Felix a căzut mai ceva ca o cărămidă, atingând o viteză de până la 1100km/h.  

Sursa: realitatea.net 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu