luni, 8 aprilie 2013

Un parlamentar cere eliminarea finanțării bisericilor de către stat


Un parlamentar român cu a sa căpățână pe umeri...DA, ȘTIU! Am început cu o contradicție. Nu vă mai gândiți "bă ce-i aia, că nu există, să moară bunică-mea în mormânt încă o dată, dacă am auzit de așa ceva, uite că-mi fac cruce și mă scarpin în fund dacă te mint" că se poate și altfel.


După cum ziceam, un parlamentar român, Remus Cernea, dorește ca biserica să nu mai fie binecuvântată atât de dumnezeu cât și de stat că e prea mult. Ținând cont că unul e ficțional, Remus Cernea dorește eliminarea finanțării bisericilor de către stat.

Of, Remusică, ce visător ești tu! Pardon, adică te-a scuipat satana când erai fetus și ai ieșit posedat de drac! Cum adică să fii împotriva cotizației la biserică? Păi mă, după aia vrei să sufere poporul furia lui dumnezeu? Să ne trezim majoritatea că trăim în sărăcie, morți de foame, fără spitale și școli, cu autorități corupte și hoți la tot pasul?  Ești atât de paralel cu realitatea încât ești incapabil să-ți dai seama că avem nevoie de cel puțin 2 biserici pe cap de locuitor sau ne paște iadul?



Uite, Ioan Oltean , vicepreședintele camerei deputaților, se opune ideii tale bezmetice și o spune așa cum e: "unde e credință, o să fie bine". Amin brotha'! Da Ioane, auzi mă la retutitul ăsta de Remusică, vrea să ne aducă în secolul 21 cu gândirea lui progresivă. Scuipa-l-aș în cerul gurii de ateu nespălat.

 De unde se așteaptă Remusică, să mai scoată bani BORu' de catedrale și bmw-uri? Ce, vrei să zici că milostivii preoți care fac bani neimpozabili de la înmormântări, botezuri și alte alea, ar trebui să ducă o viață modestă doar cu strictul necesar și să doneze banii bisericii? Prietenaș, ei sunt oamenii lui dumnezo, men în black îți zice ceva? They gotta represent yo! După aia ne trezim cu vreun ierbar din ăla hipiot care zice să fim toți chill, gen și să ne înțelegem cu toții bine. Trebuie pus la punct, că dacă n-avem boală pe homosexuali și alte minorități și nu oprimăm femeile o să fie haos!


Ok, gata cu sarcasmul, dar hai să vedem și poziția PPDD cu privire la acest subiect. Am zis PPDD, deci o să fie bună asta, pregătiți-vă pălăriile făcute din folia de la mentosan.  Liderul senatorilor PPDD, Haralambie Vochițoiu bagă perla cea mai bună: "Dacă renunțăm și la biserică, nu știu ce ne mai rămâne." Păi bine mă, Haralabamba Vochițiaoașpemăta, te-a pus cineva să renunți la biserică? De ce nu dai tu din buzunarul tău totul ca să o finanțezi dacă o iubești așa de mult? Cum adică ce mai rămâne? Aparent, mai rămâne prostia-ți îmbelșugată, că biserica nu influențează nici un aspect din viață în afară de religie.

Dar degeaba mă iau eu de parlamentari că oricum nu o să se schimbe nimic momentan, românii sunt prea prost educați și superstițioși că să fie gata să gândească rațional în ceea ce privește biserica și să înțeleagă că trebuie separată de stat precum un parazit de gazdă.

Sursa: gandul.info






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu