marți, 2 aprilie 2013

Atenție, cad blocuri


De pe rtv.net, aflăm că, drept urmare a unui exercițiu în futilitate, s-a actualizat lista clădirilor din București care riscă să "bye bye" la prima zgâlțâială serioasă. 

În urma actualizării acestei liste, bucureștenii au declarat că se simt mai informați dar parcă mai proști decât erau înainte și atunci când li s-a pus întrebarea "Care e soluția acestei probleme? au răspuns "Da!". 


Pe lista respectivă, actualizată de un student de la arhitectură  care, de, n-avea ce face și a zis că dacă tot se plimbă prin oraș, poate face rost și el de câteva puncte în plus la medie(speculez, speculez!), se regăsesc 183 de clădiri gata să se dea cu curul de pământ, la propriu și 301 de clădiri care se mai țin pe picioare dar ar voma bucăți destul de mari în urma unei zgaltaieili. 
  
O informație destul de importantă aș spune eu! Dar ce facem cu informația respectivă? Păi, hai să izolăm blocurile, să le vopsim și o să arate ca noi. Clădirile noi sunt rezistente, ergo, dacă alea vechi arată noi, problema este rezolvată. 
  

Parcă simt cum mă trece o diaree anticipativă și cum mi se înmoaie picioarele precum scaunul, în așteptarea noului cutremur, nu de alta dar vreau să văd câți dau colțul din cauza structurilor neconsolidate și dacă Oprescu sau altul, va face un pas în față și va spune "lol, au murit mulți, np, îmi asum eu răspunderea, lucru care nu implică nimic din partea mea decât niște vorbe goale și ne vedem în continuare de treabă de parcă nu s-a întâmplat nimic." 
  
Sursă știre: rtv.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu