joi, 17 ianuarie 2013

Smartphoanele mint


Aplicațiile de smartphone care detectează cancerul oferă rezultate înșelătoare, afirmă realitatea.net. Wow, serios? Asta chiar e un lucru la care nu m-aș fi așteptat niciodată. Întreaga-mi realitate a fost spulberată precum glitterul într-un club de pițipoance. Ce urmează să-mi spuneți, că aplicațiile de smartphone nu pot să-mi spună ce alcoolemie am și nici să-mi măsoare bătăile inimii? HÂ! ABSURD!

Fraților, e un telefon care face poze, nu e doctor. Deși am auzit că dacă urinați pe el vă va spune dacă aveți cancer la testicule sau dacă sunteți tipe, vă va anunța dacă sunteți însărcinate sau nu, cu o precizie de 100%. De asemenea dacă îl înfigeți în fund, vă va spune ce ați mâncat și ce vă lipsește din alimentație. Dar să nu uităm de cel mai important aspect, dacă începe să vibreze ca un dildo scăpat de sub control și apăsați pe butoane, e posibil să auziți vocea unui prieten prin el. Știu că pare greu de crezut și nu e întotdeauna un prieten la capătul celălalt pentru că e tehnologia limitată, dar chiar este posibil! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu