vineri, 25 ianuarie 2013

Cum să faci sex mai ușor cu prietenii


Pe facebook a apărut o aplicație care facilitează sexul cu prietenii. Aplicația "Bang your friends" cum o numesc cei de la realitatea.net, care se numește defapt "Bang with friends" este o aplicație care te lasă să alegi prieteni sau prietene, pe care al căror gazon să-l însămânțezi. La rândul lor, cei care au fost aleși drept target pentru inseminare, habar nu vor avea, decât dacă posedă și ei această aplicație și te-au ales și ei pe tine pentru inseminare. Cine inseminează pe cine, rezolvați mai încolo, aplicația doar vă ajută să vă găsiți.  

Uite că fix atunci când aveam impresia că sexul nu poate deveni mai ocazional decât este deja, cineva îmi demonstrează fix opusul. Of, unde erai tu, Bang your friends când mă măcinau virginatatea și coșurile și singurele mele prietene erau personajele mele din World of Warcraft. Mi-am ratat copilăria. 
  
Aveți grijă la ce dați like totuși, mai ales dacă aveți rude pe facebook, s-ar putea totul să devină mult prea incomfortabil, mult prea repede. 

Sursa: realitatea.net (Atenție, au modificat link-ul și acum duce spre pagina lor de facebook în loc de site)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu