sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Cele mai ciudate oferte sexuale

Sfatulparintilor.ro se laudă că știe cele mai ciudate oferte sexuale. Hai să vedem dacă au dreptate. Azi am aflat că nu toate gagicile vor bani, dar ce vor? Păi uite că astea inventate de ei vor multe:

Sex pentru bilete la un meci de baseball. Sunt curios dacă oferta e valabilă înainte de meci sau în timpul meciului. Hmm, e vorba de două bilete. E confirmat băieți! ÎN TIMPUL MECIULUI, WOO! Scoate-ți ketchup-ul că lubrifiantul e scump! 

Sex contra puncte la Warcraft. Aici jurnaliștii foarte experimentați de la sfatulparintilor.ro care-și verifică sursele de fiecare dată au dat-o în bară rău de tot. În primul rând jocul se numește World of Warcraft  și nu există puncte acolo, există monede, ceea ce a cerut respectiva. În al doilea rând se spune că tipa a cerut 5000 de "bucăți de aur" ca să ajungă la următorul nivel, ceea ce e imposibil, aurul n-are treabă cu nivelurile dar ce contează, eu încă mă chinui să omor ultimul boss la Counter Strike. 

Sex pentru cheeseburgeri. Nu e de râs deloc! Am un prieten pe care l-au dat părinții afară din casă pentru că fura bani ca să se ducă la Mcdonalds. Ultima data l-am văzut pe la Unirii, îi oferea favoruri sexuale unui tip cu creastă, blugii rupți, fular curcubeu și ochelari mov fără lentile, pentru un hamburger simplu. Mi-a rupt inima când l-am văzut și i-am dat bani să-și ia unul dar nu i-a fost de ajuns. Mai încolo l-am văzut când sugea o felie de castravete. De-a dreptul tragic! 

Sex pentru chipsuri. "Get laid for lays" ar fi un slogan bun sau stai, nu nu, retrag! RETRAG! Nu vreau să fiu dat în judecată! Milă, Lays, pls! 

Sex pentru panda. Tipa vroia doar să vadă un panda de la grădina zoologică, a jurat pe căciula anti-extratereștrii că nu e nebună. 

Sex pentru 2 milioane de dolari. O anonimă i-a oferit sex oral pentru toată viața unui anonim care a câștigat 200 de milioane de dolari. Ce pot să zic, cred că voi întreba zâna Măseluță ce părere are despre asta.

Nu știu cine-i plătește pe oamenii ăștia ca să scrie astfel de porcării, e de-a dreptul penibil și scârbos. Nu am decât o singură întrebare pentru redactorul șef de la Sfatulparintilor.ro: Boss, ai și pentru mine loc acolo în redacție? Vreau și io! 

Sursa: sfatulparintilor.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu