marți, 6 noiembrie 2012

Jocuri criminale. Vezi aici de ce copilul tău o să fie un criminal în serie!


Din ce în ce mai mulți specialiști atrag atenția asupra pericolului jocurilor video la copii. HA!!!! 
Nu știm care specialiști, măcar să fi știut dacă sunt ăia din Australia sau din Noua Zeelandă, nu contează, dar sfatulparintilor.ro ne oferă niște statistici oricum: 97% dintre copiii între 12 și 17 ani se joacă pe calculator în Statele Unite. Opaaa, WRONG WRONG WRONG, ce naiba fraților? Vreau să văd și eu o sursă. Vreți să-mi spuneți că într-o piață dominată de console de 300 de dolari, toți copiii se joacă pe calculator? Chem rahat de taur! 


"Jocurile video au fost declarate vinovate pentru creșterea nivelului infracțional la copii în Statele Unite" 
Au fost declarate? Wow, de cine? Bineînțeles că nu contează. Azi, declar că toate dulciurile din lume îmi aparțin mie, aștept să-mi fie returnate începând din momentul ăsta. Vedeți că nu prea am răbdare așa că fuguța! Au atât de mult tupeu încât dau vina pe jocuri și pentru cazurile de agresiune din licee. Sunt convins că de aia se bat copiii în școli, din cauza jocurilor, nu din cauza diferențelor sociale și de statut și nu din cauza că sunt copii. Jocurile video le-au băgat în cap mesaje subliminale sau alt rahat de taur! 

Bineînțeles că această vidanjă scăpată de sub control pe nume de sfatulparintilor.ro nu se oprește aici, mai bagă niște numere, de data asta de la un studiu din 2008, făcut de ???, studiu cu scopul de a ??? cu un eșantion de ??? și care poate fi găsit la ???. 

"60% dintre băieții care jucau jocuri video destinate adulților au avut cel puțin un episod de violență la școală, spre deosebire de 39% dintre băieții care nu se jucau astfel de jocuri."  

Stai un pic, jocuri destinate adulților. Ia să vă explic eu cum stă treaba aici. Jocurile sunt precum țigările. Dacă sunt considerate periculoase, au un sticker pe ele pe care scrie "18+" sau ceva asemănător. Adică jocul nu a fost făcut pentru copii și în locurile în care chiar se respectă legea, cei care le comercializează nu le oferă aceste jocuri celor sub 18 ani, dar tot nu contează asta, ținând cont că părinții le cumpără aceste jocuri și ignoră avertismentele. 


Ia să vedem ce argumente mai au oamenii ăștia: 
"În jocurile video, victimele dispar după ce sunt omorâte, iar jucătorii au vieți multiple, ceea ce desensibilizează jucătorii în viața reală și accentuează comportamentul agresiv și în realitate, nu numai în joc." 

Hmm, hai să vă spun din punctul meu de vedere, sunt convins că poate sunt alții care sunt altfel, dar toată copilăria mea, în jocuri, am omorât oameni, extratereștrii, dinozauri și tot felul de creaturi în feluri care mai de care mai sadice. Am tăiat membre, am împrăștiat sânge pe pereți și câteodată am făcut lucruri extrem de sadice. Dar niciodată nu am simțit nevoia să fac niciunul dintre lucrurile acestea în viața de zi cu zi și nici nu m-am întrebat cum ar fi. Dacă aș vedea un șobolan pe stradă cu mațele împrăștiate mi s-ar face scârbă, același sentiment l-aș avea pentru majoritatea creaturilor (În afară de păianjeni și gândaci care trebuie omorâți cu mult foc!). 

Dar de ce sunt mai violenți cei care joacă jocuri violențe? Un cuvânt am pentru voi: Multiplayer! Majoritatea jocurilor au și un aspect competitiv, unde te lupți cu alți oameni pentru a atinge un obiectiv. Nu știu dacă ați observat cât se înjură la un meci de fotbal, chiar dacă e vorba de copii, pardon, mai ales dacă e vorba de copii. Din competiție se trage violența copiilor care joacă jocuri și nu din dezmembrări, sânge sau alte bazaconii. 

Dar Ciudi (adică eu), ăia care se omoară în școli și zic ăștia că din cauza jocurilor video, ce-i cu ei? 

Păi ce să fie? Au probleme psihice oamenii ăia, și doar pentru că 1% din toți care joacă jocuri video comit aceste acte, ce-i cu restul de 99%? Ăia de ce nu omoară pe nimeni. Așa pot să zic și eu că toți cei care se sinucid beau apă și e un procent destul de mare ținând cont că toți oamenii beau apă? Ce legătură are cu faptul că s-au sinucis? Jocurile le plac tuturor și dacă nu erau jocurile, găseau ei alt motiv să omoare oameni, stați liniștiți. 

Sursa: sfatulparintilor.ro









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu