miercuri, 17 octombrie 2012

Dacă demonstrezi că te-am mințit, primești banii înapoi


Pentru că n-am chef să vorbesc despre Becali, Moni și nici să dezbat cât de gay e Mircea Radu sau ce face Esca pe WC, hai să vorbim despre ceva interesant.  

De fiecare dată când trec pe la un hypermarket, văd mesaje de genul "Găsești în altă parte mai ieftin, îți plătim de x ori diferența" și de fiecare dată mă întreb, de câte ori s-a întâmplat asta și cum? 

Habar n-am de câte ori s-a întâmplat dar pot afla în schimb care sunt condițiile de îndeplinit pentru ca acest lucru să se întâmple. În acest scop, mă voi folosi de regulamentul de la Carrefour România, ținând cont că majoritatea regulamentelor pentru acest tip de promoție sunt asemănătoare sau la fel. Din regulament aflăm că, pentru a intra în posesia rambursării, trebuie în primul rând să fi cumpărat același produs de două ori, odată dintr-un magazin concurent și odată din Carrefour România, ambele în aceeași zi, după care trebuie prezentate ambele bonuri la biroul de relații cu clienții, cel puțin așa cred, nu e clar din regulament. De asemenea, valorea rambursării nu poate depăși valoarea produsului, ceea ce mă face să mă întreb cât de practică este această ofertă. Trebuie să cumperi două produse identice din două locuri diferite și doar dacă ai noroc să fie diferența de preț destul de mare între cele două ai putea primi valoarea unuia înapoi și bineînțeles, nu în bani, ci în bonuri de magazin, că de, nu e nimeni prost să te plătească. Ce mi se pare cel mai amuzant e că în aceste regulamente sunt incluse întotdeauna și mărcile proprii, care bineînțeles, nu se găsesc la concurență.  

Acum că am aflat cum funcționează aceste promoții și că nu e deloc profitabil să participi la ele, care e scopul lor? Păi, asta e întrebarea cea mai simplă. Scopul lor nu e să răsplătească natura iscoditoare a oamenilor, Au scopul să creeze iluzia că ei eu cele mai ieftine prețuri și că sunt dispuși să-ți dea  banii înapoi dacă le dovedești că nu e așa. Adevărul e că merge tactica, deși e o minciună,nu se chinuie nimeni să le-o demonstreze, pentru că durează prea mult și răsplata e prea mică. 

Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu