luni, 29 octombrie 2012

Cele mai bune idei pentru un halloween de neuitat


Euforia.tv, ne dă următoarele idei la care nu ne-am fi putut gândi nici într-un milion de ani singuri. Cu ajutorul acestor idei vom avea un halloween la fel de neuitat ca toate bețiile de weekend. 

Ideea numărul 1: Organizează o petrecere tematică. 
Îmi pare rău să va dezamăgesc, dar dacă  nu v-a trecut prin cap asta înainte să citiți acest articol, ceva îmi spune că nu o veți face oricum. Decât, poate, dacă așteptați să vă zică euforia.tv tot ce trebuie să faceți zilnic. 

Ideea numărul 2: Mergi într-un pub/club/la cineva acasă care dă o petrece. 
Wow, văd ce ați făcut acolo, dacă nu dau eu petrecere, să mă duc într-un loc unde e o petrecere. Cum de nu m-am gândit la asta! Mulțumesc Euforia! Atâta timp cât vă am pe voi, nu va mai trebui să gândesc, like ever! 


Ideea numărul 3: Participă la un maraton de filme în sălile de cinema din oraș.  
Saaau, sau, am o idee mai bună, mai bine vă apucați să scrieți articole, care mai de care mai oribile. Va fi atât în spiritul Halloween-ului (whatever that means), cât și incredibil de interesant. Cine știe, poate dacă le publicați, vă angajează ăștia de la Euforia să le scrieți pe site! 


Mă întreb ce se întâmplă dacă înlocuim petrecere de halloween cu "seara de vineri, sâmbătă, Crăciun, An Nou, etc.  Ca să vezi, se potrivesc de minune ideile astea la orice ocazie. Oare de ce? A, da, pentru că sunt atât de banale că toată lumea se gândește la ele.  Asta demonsteaza încă un lucru natura insipidă a Halloween-ului în România. E doar un pretext de petrecere și atât. 

Sursa: euforia.tv

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu