joi, 11 octombrie 2012

Ce să faci atunci când ai prea mulți prieteni pe facebook



Astăzi dedicăm ziua articolelor legate de facebook. De data asta, am ajuns pe site-ul stirileprotv.ro care a scos un articol despre cum să scapi de prietenii nedoriți de pe facebook. 

În acest articol găsim citări ale unor anonimi care se plâng de viața grea de pe facebook.

"Când mi-am făcut cont de Facebook, nu credeam că voi ajunge la 100 de prieteni. După aceea au început să vină cererile de prietenie cu sutele și nu am putut spune nu. Pun pariu că așa sunt mulți dintre cei care ne urmăresc." 

"Nu ne lasă inima să refuzăm o cerere de prietenie chiar dacă nu cunoaștem persoana respectivă. Eu am ajuns la 5000 de prieteni după care am deschis pagina de Facebook și pentru abonați publici." 
"Între timp mi-am dat seama că nu vreau să văd pisici și bancuri. Așa că aș vrea să șterg persoanele pe care nu le cunosc personal. Asta înseamnă să șterg vreo 4000 de oameni." 


Citind aceste lamentări jalnice, mi-am dat seama că defapt nu-mi pasă de copiii care mor de foame în Africa, am dat unlike la pagina cu Kony și am plâns din cauza problemelor impresionante cu care se confruntă acești oameni. Cred că o singură persoană îi poate salvă și acea persoană e Captain Hindsight. 



În orice caz, pentru facebuciștii impulsivi, care nu se pot abține de la a da accept la orice și care se plâng de propria incompetență de parcă ar fi vina altcuiva, există o extensie de google chrome care...da-ți-o naibii de treabă, faceți-vă timp și ștergeți-vă prietenii manual! Câtă lene să aveți în voi? Of, vă dau link-ul la articol oricum, scrie acolo ce trebuie să faceți dar să vă fie rușine dacă ați ajuns la 5000 de prieteni și v-ați dat seama că defapt nu-i vreți.  

Nu voi înțelege niciodată ce rost are să colectezi liste cu necunoscuți, oricum sunt toți pe internet, oare te simți mai important dacă ai mai mulți dintre ei trecuți pe lista proprie? Dacă da, luați-vă fraților o carte de telefoane, e mult mai practică. 

Sursa: stirileprotv.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu